L'Enginyeria Informàtica i l'Enginyeria Industrial, entre les titulacions més demandades per les empreses al 2016

Trabajando-Universia

Quan arriba el moment d'escollir els estudis universitaris que es volen estudiar per triar el nostre futur professional, cal tenir en compte la nostra vocació, les nostres habilitats i capacitats i les nostres preferències vitals. No obstant això, hi ha una altra variable que entra en joc: les demandes del mercat laboral.

En aquest sentit, la Comunitat Laboral Trabajando.com - Universia ha publicat l'informe on es mostren les carreres més demandades per les empreses al 2016 (i per tant les titulacions amb més opcions d'ocupabilitat) d'acord a un estudi entre més de 100.000 ofertes d'ocupació.

Cal destacar que per quart any consecutiu, la titulació en Enginyeria Informàtica ocupa el primer lloc de la classificació elaborada per la Comunitat Laboral Trabajando.com - Universia. No sorprèn aquesta dada si atenem a la creixent demanda d'aquests professionals per les necessitats derivades de la quarta revolució industrial.

A continuació us mostrem la llista amb les 5  carreres universitàries més buscades per les companyies al 2016 sobre la base de l'enquesta la Comunitat Laboral Trabajando.com-Universia i, com veiem, l'Escola Politècnica Superior de la UdL ofereix els estudis associats a una gran majoria d'elles:

1. Enginyeria informàtica [Grau en Enginyeria Informàtica]  [Màster en Enginyeria Informàtica] 2. Administració i Direcció d'Empreses [Doble Grau en Enginyeria informàtica i ADE] 3. Enginyeria de Telecomunicacions 4. Economia 5. Enginyeria Industrial [Grau en Enginyeria Mecànica] [Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica] [Grau en Enginyeria de l'Energia i Sostenibilitat]  [Màster en Enginyeria Industrial]