La internacionalització de l'EPS, protagonista a la revista "Vint-i-dos" del diari Segre

664975419c95a.r_d.593-403-6627
La internacionalització a l'EPS | Infografia: XXII

El darrer número de "Vint-i-dos", el suplement de ciència i tecnologia inclòs aquest passat diumenge amb el diari Segre, inclou un extens monogràfic dedicat a la internacionalització de l'Escola Politècnica Superior on hi participa el sotsdirector de relacions internacionals de l'escola, Álvaro de Gracia i els alumnes Abril Gregori i Pol Triquell, dos estudiants que han gaudit del programa de dobles titulacions internacionals de l’EPS.

Vint-i-dos és una revista multimèdia (ja que a més del format paper també es pot trobar a la web i a les xarxes socials) on es parla de ciència, tecnologia, recerca i innovació de les comarques de ponent. Joan Teixidó i Pau, professor del Grau en Disseny Digital i Tecnologies Creatives de l'EPS és l'editor del projecte VINT-I-DOS