L'enginyeria, l'àmbit de la UdL millor valorat al rànquing THE by subject 2021

La UdL ocuparia la sisena posició de l'Estat espanyol i la cinquena a Catalunya

eng química
La'EPS de la UdL ofereix Enginyeria Química a Igualada / Foto: Campus Igualada UdL

Els estudis d'enginyeria són els millor valorats de la Universitat de Lleida (UdL) al rànquing per àmbits de Times Higher Education (THE World University Rankings by subject 2021).  La UdL ocuparia la sisena posició de l'Estat espanyol i la cinquena a Catalunya en Engineering & Technology, mentre a nivell mundial es trobaria a la franja d'entre les 301-400 millors d'entre un total de 1.098 institucions valorades.

Quant a Enginyeria - que inclou mecànica, electrònica, civil, química i aeroespacial-, el rànquing estableix una puntuació total de 35'1-39'4 a la Universitat de Lleida. Entre els aspectes millor valorats, les citacions d'articles científics (72'2) -que mostren la influència de la recerca- i la perspectiva internacional (46). A nivell espanyol, lidera aquest llistat la Universitat Pompeu Fabra, amb una valoració global de 45-46'1; i a nivell internacional, la Universitat de Harvard (Estats Units), amb una 96'1.

MÉS INFORMACIÓ:

THE World University Rankings by subject 2021