Lleidahack i l'EPS ofereixen una xerrada d'orientació als estudis de la branca informàtica

La xerrada es dirigia a alumnes de 4t d'ESO i Batxillerat

Descarregar Pdf

Ahir l'associació d'alumnes i antics alumnes d'informàtica de l'EPS, LleidaHack, va organitzar i oferir la xerrada "From zero to hero en una hora" dirigida a alumnes de quart de l'ESO o Batxillerat als que els crida l'atenció el món de la informàtica i volien conèixer-lo des del punt de vista de l'estudiant i del jove informàtic que s'inicia en el món laboral.

En la xerrada, els alumnes de l'EPS van transmetre la seva experiència i expectatives com a alumnes d'informàtica mitjançant l'explicació de projectes desenvolupats per ells mateixos. En definitiva, van oferir una visió personal, i no pas institucional, del que són i que ofereixen uns estudis d'informàtica.

L'experiència es va dur a terme en un entorn proper i distès, propici el diàleg i on la interpel·lació va afavorir la resolució de tots els dubtes i qüestions que van sorgir envers els estudis d'enginyeria informàtica.

LleidaHack té l'objectiu de fomentar la programació com afició a les terres de Lleida i apropar als més joves a la programació és una forma de fer-ho!