Lliurament de les Orles Acadèmiques de l'EPS

UdL-EPS

El passat divendres 18 de juny a les 18h, a l'Auditori del Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera del Campus de Cappont és va dur a terme l'acte de Lliurament de les orles Académiques de l'Escola Politècnica Superior a les promocions:

XVIII d'Enginyeria Tècnica en Informàtica de Gestió, XVIII d'Enginyeria Tècnica en Informàtica de Sistemes, XI d'Enginyeria Tècnica Industrial, especialitat en Mecànica, VI d'Enginyeria en Informàtica, III Màster en Enginyeria de Programari Lliure, II Màster en Interacció Persona-Ordinador i II Arquitectura Tècnica

Les promocions van ser apadrinades per la Sra Emma Fernández Alonso, directora general de Talent, Innovació i Estratègia d'Indra. Enginyera de Telecomunicacions i MBA per l'Institut d'Empresa, ha desenvolupat la seva carrera professional en el sector de les Tecnologies de la Informació i les Comunicacions, a Alcatel i posteriorment a Telefónica. El 1991 s'incorpora a Indra on ha exercit diferents responsabilitats directives a les àrees Corporativa i d'Operacions. Abans del seu nomenament com a directora general al gener 2007 era directora de Desenvolupament Corporatiu i Màrqueting, assumint, entre altres responsabilitats, la política de fusions i adquisicions. Com a directora general de Talent, Innovació i Estratègia és responsable de la planificació estratègica i de les propostes de creació de valor, de la comunicació i imatge, dels recursos humans i de la responsabilitat corporativa de Indra.

L'acte va comptar amb la presència i la participació de membres destacats de la comunitat política i empresarial de Lleida: Sr. Àngel Ros, alcalde de Lleida, Sr. Ramon Roca, president del Group Roca i president del Consell Social de la UdL,  Sr. Josep M. Pujol, president del Grup Pujol, Sr.Manel Brufau, director a Catalunya d'Indra, Sr. Francesc Escoda, gerent  del Centre de Desenvolupament Tecnològic d'Indra, Sr. Santiago Escribano, director general d'Indra Software Labs, Sr. Josep Clotet, gerent del PCiTAL, Sr. Santi Planes, director científic del PCiTAL i Sr. Joan Monyarch, president del CETILL.

Premsa

Segre  19-06-10  [pdf]