Lliurament del Premi TICAnoia al millor projecte integrador en el marc del primer Seminari TIDIC

urband
Membres de l'equip Urband, guanyadors del Premi TICAnoia al millor projecte integrador TIDIC 2019/20

Enregistrament del primer Seminari TIDIC corresponent al 28 d’octubre: https://eu-lti.bbcollab.com/recording/2785f3e74a404b91a93195785c7e2cf6

Més de 20 participants entre representants d’empreses del sector TIC a l’Anoia i professorat i alumnes del Grau en Tècniques d’Interacció Digital i de Computació (GTIDIC) de l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) al Campus Igualada van participar en la primera sessió  de la  una nova iniciativa i activitat organitzada pel GTIDIC, els Seminaris TIDIC.

Els Seminaris TIDIC són un espai de diàleg, aprenentatge, i discussió entre els estudiants del GTIDIC, el professorat del GTIDIC, les empreses de TICAnoia, la comunitat EPS, i el públic en general que estigui interessat en les noves tecnologies.

Aquesta nova iniciativa neix amb els objectius d'ajudar a establir i consolidar el GTIDIC, augmentant la seva visibilitat entre el teixit empresarial i social de la comarca de l’Anoia (i altres territoris), enfortir i enriquir la connexió amb TICAnoia i assolir una activitat que reverteixi en activitats de I+D+I amb les empreses del sector TIC de l’Anoia.

En aquesta primera sessió es va realitzar l’acte de lliurament de la primera edició del Premi TICAnoia al millor projecte integrador TIDIC 19/20.

L’equip guanyador va ser Urband, format pels alumnes Oriol Vivó, Ivan Mendez, Èlia Isart i Antoni Carol; L’equip Tourn Master, format pels alumnes Carlos Isaac, Sergi Alsina, Clara Jiménes i Manel Moreno, van ser els finalistes.

El premi consisteix en la visibilització del projecte guanyador a les webs i xarxes socials de TICAnoia i un val regal per a un àpat complet per a l’equip guanyador.

El pròxim seminari TIDIC serà el 25 de Novembre, de 19h a 20h. Sergio Sayago, professor del GTIDIC i membre del GRIHO presentarà el seminari: Human-Artificial Intelligence Interaction 3.0.