Lliurament dels Premis Catalunya Construcció, amb dos titulats de l'EPS com a finalistes

D9hvfGRW4AAcmRh
Premiats Nit de la Construcció FOTO: @sitaenriquez
Finalment, Joel Mayavangwa i Gerard Bonet, escollits entre els 4 finalistes d’entre 10 TFG presentats, no han pogut aconseguir el premi  Catalunya Construcció en la categoria de millor Treball Final de Grau.
  • Estudiant: Joel Mayavangwa Esteo
    • Títol de Treball Final de Grau: Diseño y construcción de un sistema constructivo habitacional para los refugiados Saharauis en Tindouf
    • Director/a: Lídia Rincón
    • Presentació: 25 de juliol de 2018
  • Estudiant: Gerard Bonet Girón
    • Títol de Treball Final de Grau: Estudi del comportament d’edificacions sotmeses a incendi. Anàlisi d’un foc real.
    • Director/a: Josep Justo Parellada
    • Presentació: 13 de setembre de 2017

El jurat de la XVI edició dels Premis Catalunya Construcció va considerar mereixedor del guardó el TFG de Francisco Murillo de EPSEB UPC pel treball "Canvi d'ús de la Masia Cal Masover Nou a L'Hospitalet de Llobregat". La decisió es va conèixer en el transcurs de La Nit de la Construcció, la festa anual oberta a tots els professionals de la construcció i al públic en general que va tenir lloc ahir dia 20 de juny a l’INEFC Barcelona, a la muntanya de Montjuïc.

Cal destacar que és el quart cop que un TFG de l’Escola Politècnica Superior ha estat escollit com a finalista dels Premis Catalunya Construcció en la categoria al Millor TFG: l’any passat Elizabeth Alegre va ser escollida finalista, l’any 2017 va ser escollit finalista en Roger Martí i  l’any 2016 l’Eduard Zafra.