Luisa F. Cabeza, guardonada amb el Premi MensaLleida al coneixement científic i tecnològic 2017

Àrea de Comunicació – Oficina de Premsa UdL

En el marc de l’Auditori Joan Oró de l’Edifici CEDICO del Parc Científic i tecnològic de Lleida, el grup local de l’associació Mensa va lliurar ahir els Premis Mensalleida al Coneixement amb la intenció de fer palesa l’activitat feta per part dels col·lectius de científics, investigadors i emprenedors per millorar la qualitat de vida i el coneixement de la societat en tres àmbits: científic i tecnològic, humanístic i artístic i emprenedor. En definitiva es valora i premia la trajectòria, l’exemple i la contribució a la millora de la qualitat de vida i el coneixement de les persones.

En aquesta segona edició, el Premi MENSALLEIDA AL CONEIXEMENT CIENTÍFIC I TECNOLÒGIC 2017 es va atorgar a la catedràtica de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida, la Dra. Luisa F. Cabeza Fabra, directora del GREA Innovació Concurrent, grup de recerca de la UdL, pel seu treball en un àrea tant sensible com l’energètica i per les seves característiques personals de lideratge i actitud. La Dra. Cabeza va rebre la distinció emocionada i acompanyada en tot moment pels membres del GREA Innovació Concurrent.

mensa2017 (11)

Així mateix, en aquesta segona edició també són guardonats, en l’àmbit de l’emprenedoria, el Sr. Andreu Ibañez, fundador i president de LleidaDrone, que també manté una estreta relació amb l’EPS ja que dirigeix el Programa Liquid Galaxy LAB co-desenvolupat per l’EPS i coordina les Beques d’estiu de Google que en els darrers anys han aconseguit diversos alumnes de l’Escola;  i, en l’àmbit humanístic, la Fundació Lleida Solidària.