Marc Coll, guardonat amb el Premi Enginy "Miquel Aixalà"

També han estat guardonats els alumnes Pau Martí i Carlos Soria

acef62a0-f362-4a4d-9964-6eef98d18fc1
Premi Enginy "Miquel Aixalà" del curs 2020-21. D'esquerra a dreta: Jéroôme Barrau, Josep Pulido, Carlos Soria, Marc Coll, Ramon Grau, Marcel Tresánchez i Cristian Solé

El dimecres dia 22 de desembre la Sala d'Actes del Col·legi d'Enginyers Graduats i d´Enginyers Tècnics Industrials de Lleida va acollir l'acte de lliurament del premi Enginy "Miquel Aixalà" del curs 2020-21. El premi, impulsat fa dinou anys pel Col·legi d'Enginyers Graduats i Enginyers Tècnics Industrials de Lleida (CETILL) i l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida.

El jurat reunit el passat 24 de novembre i format per Antonio Campo, vicedegà d’Enginyers Lleida; Josep Pulido, secretari de l’entitat; Jérôme Barrau, cap d’estudis de les titulacions d’Enginyeria i Arquitectura Tècnica i Edificació de l’Escola Politècnica Superior (EPS); Eduard Gregorio, coordinador del doble Grau en Enginyeria Mecànica i Enginyeria de l’Energia i Sostenibilitat de l’EPS; Paco Cerdà, tinent d’alcalde i regidor de Promoció Econòmica i Emprenedoria de l’ajuntament de Lleida i Josep Ramon París, secretari general de la Cambra de Comerç, Indústria i Serveis de Lleida, va decidir atorgar els següents premis:

• Primer premi, dotat amb 1.000 euros, per en Marc Coll Palacín amb el seu TFG “Disseny, integració i p`programació de pistoles laser tag”, dirigit per Marcel Tresánchez Ribes.
  • Segón Premi, dotat amb 450 euros, per Pau Martí Cuberes amb el seu TFG “Viability study of a Ros Roca RCV for three diferent collecting systems”, dirigit per Cristian Solé Cutrona
  • Tercer premi, dotat amb 250 euros, per Carlos Soria Eizmendi amb el seu TFG “Disseny i construcció d’un prototip de taula carregadora sense fils”, dirigit per Marcel Tresánchez Ribes.

A més, els autors dels treballs reconeguts també gaudiran de col·legiació gratuïta a Enginyers Lleida durant un any, un descompte del 50% el segon any, assegurança d’accidents MUPITI gratuïta, descomptes en formació organitzada per Enginyers Lleida amb una quantia de fins a 100 euros i beca per sol·licitar l’Acreditació de Desenvolupament Professional Continu.

Cal recordar que el  jurat del premi Enginy Miquel Aixalà 2021 va escollir els tres projectes guanyadors d’aquesta edició d’entre 27 treballs de Final de Grau: catorze d’Enginyeria Mecànica, nou d’Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica i quatre d’Enginyeria de l’Energia i Sostenibilitat.