Premi "Josep Maria Ribó" a les Bones Pràctiques de Programació de la HackEPS 2020

El guanyador del premi, Albert Suàrez

Reunits els membres del jurat  (Josep Argelich, Roberto García, Juan Enrique Garrido, Juan Manuel Gimeno, Carles Mateu i Jordi Virgili) el dia 21 de desembre de 2020 per avaluar els projectes presentats a la quarta edició de la HackEPS, realitzada en format online el passat 28 i 29 de noviembre, van decidir atorgar el Premi EPS “Josep Maria Ribó” a les Bones Pràctiques de Programació de la HackEPS 2020, al projecte 3D Net del participant Albert Suàrez.

Albert Suàrez va estudiar Enginyeria Informàtica a la Universitat Politècnica de Catalunya (Facultat d'Informàtica de Barcelona) on integrar-se en l'equip de la HackUPC i participar en 27 hackathons, entre elles la HackEPS 2018. Actualment treballa com a Principal Software Engineer a una startup a Barcelona, anomenada restb.ai

El projecte rebrà un val de 1.000 euros de valor que podrà ser emprat en comprar material informàtic a l'empresa SEMIC.