Sergio Callen rep el premi Alumni UdL - Alfons de Borja 2023

El Saló Víctor Siurana de l'edifici del Rectorat de la Universitat de lleida va acollir el passat 13 de juny l'acte de lliurament el 12è Premi Alfons de Borja que atorga l'Associació d'Antics Alumnes de la Universitat de Lleida – Alumni UdL.

Sergio Callen Giménez, vicepresident d'operacions de la Costa Oest dels Estats Units de la multinacional francesa SYSTRA va recollir emocionat aquest guardó i va oferir una conferència titulada "Transport públic al segle XXI: nous reptes" on va recordar i lloar la formació rebuda com a  graduat en Enginyeria Tècnica Industrial Mecànica a l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL).

Aquest és el segon cop que Sergio Callen era guardonat per la UdL. Al 2015 ja va ser distingit amb el Premi Alumni EPS a la trajectòria professional.

La visita d'en Sergio Callen a Lleida també va permetre l'enregistrament d'un programa especial per a Lleida TV, així com una trobada amb expert i tècnics de l'Ajuntament de Lleida amb l'objectiu de poder intercanviar impressions amb una persona que ha tingut una distingida carrera professional nacional i internacional en la gestió i implantació de solucions eficients i sostenibles en l'àmbit del transport públic. En concret, en aquesta reunió matinal hi van participar:

• Sr. Sergio Callen Giménez, vicepresident d’operacions de la Costa Oest a l’empresa SYSTRA, multinacional especialitzada en el disseny, planificació, construcció i gestió d’infraestructures de transport públic amb oficines i contractes en diferents països americans, asiàtics, europeus i d’Oceania.
  • Sr. Samuel de la Fuente Oliva, gerent de l’Empresa Municipal d’Agenda Urbana de l’Ajuntament de Lleida.
  • Sr. Sergi Gimeno Aribau, Cap de Servei d’Obra Pública i Mobilitat de l’Ajuntament de Lleida.
  • Sr. Josep Luís Gil Barrio, Cap de Servei de Concessions i Assessorament Econòmic de l’Ajuntament de Lleida.
  • Sr. Carlos Soldevilla Gaya, gerent de l’empresa Autobusos de Lleida SA, grup Moventis, concessionària del servei de transport urbà de la ciutat de Lleida.
  • Sra. Noemí Collado Santolaria, Cap de Secció de Concessions de l’Ajuntament de Lleida.
  • Sr. Josep Maria Sentís Suñé, Coordinador General i Econòmic de l’Ajuntament de Lleida.

Alumni UdL ha comptat amb uns 2.300 usuaris actius durant el curs 2022-23. El premi Alfons de Borja - patrocinat per la Universitat de Lleida, Segre i Banco Santander- consisteix en l'escultura El coneixement, creada expressament per l'artista argentí establert a Lleida, Miguel Ángel González, i una aquarel·la de Joaquim Ureña.

Àrea de Comunicació - Oficina de Premsa UdL: Alumni UdL lliura el premi Alfons de Borja 2023 a Sergio Callen