Toni Granollers, guardonat amb una de les mencions d'excel·lència a l'activitat docent de la UdL

El professor de l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL), Toni Granollers Saltiveri va rebre ahir de mans del rector de la UdL la menció d'excel·lència a l'activitat docent. Uns guardons que la UdL lliura des de l’any 2007 al professorat que assoleix els màxims resultats en tots els criteris recollits en el Manual d'avaluació de l'activitat docent del professorat.

Toni Granollers és professor del departament d'Informàtica i Enginyeria Industrial de la UdL des de 2004. Doctor en Informàtica, imparteix docència al Grau en Enginyeria Informàtica i al Màster en Enginyeria Informàtica a l’EPS.

En l’àmbit de la gestió universitària, a l’EPS ha exercit tasques de coordinador del 2n cicle d’Enginyeria Informàtica del 2005 al 2007 i de cap d’estudis de les titulacions d’informàtica del 2007 al 2011; A la UdL ha estat adjunt al vicerectorat de Planificació, Innovació i Empresa del 2011 al 2019. Des de l'any 2019, adjunt a la vicerectora de Relacions Internacionals i, posteriorment, vicerector d'Internacionalització de la UdL.

Així mateix és director del grup de recerca en Interacció Persona Ordinador i Integració de Dades (GRIHO) i les seves línies d'investigació se centren en el disseny de sistemes interactius centrats en l'usuari i l'accessibilitat per a persones discapacitades.

El professorat de l'EPS ha estat guardonat quatre cops amb aquesta distinció d'excel·lència i en Toni Granollers ha estat el tercer professor de l’EPS en aconseguir aquesta distinció: l’any 2007 va ser guardonada la professora Luisa F. Cabeza, els anys 2013 i 2018 ho va aconseguir el professor Carlos Ansótegui i l'any 2020 va ser premiat el professor Gabriel Pérez.

En aquesta mateixa edició també s'ha guardonat David Aguilar Camaño, professor de la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social.