Trobada de Facultats i Escoles d'Universitats catalanes amb estudis d'Enginyeria en Informàtica

Descarregar Pdf

Francesc Giné, director de l'EPS, va participar en la reunió de representants de les Facultats i Escoles d'Universitats catalanes amb estudis d'Enginyeria en Informàtica, dels estudiants i dels Col·legis Professionals que va tenir lloc el passat 4 de juny amb el Secretari General d'Universitats i Recerca de la Generalitat de Catalunya, Antoni Castellà, una trobada amb l'objectiu de compartir la situació actual i futura de la titulació i professió d'Enginyeria en Informàtica a Catalunya.

Tant el Secretari com els representants de les Universitats van valorar molt positivament comprovar la bona sintonia dels dos Col·legis i que estiguin alineats en aspectes fonamentals, i van demanar donar continuïtat a aquest tipus de jornada i de diàleg obert i constructiu.

A la trobada van participar: l'Escola d'Enginyeria de a Universitat Autònoma de Bellaterra (UAB), l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Girona (UdG), l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida (UdL), l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Vic (UVic), l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG), l'Escola Superior Politècnica de la Universitat Pompeu Fabra (UPF), l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de la Universitat Rovira i Virgili (URV), l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria en Electrònica i Informàtica La Salle de la Universitat Ramon Llull (URL), l'Escola Universitària Politècnica de Mataró (EUPMT), les Escoles Universitàries Gimbernat, la Facultat d'Informàtica de Barcelona (FIB) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), la Facultat de Matemàtiques de la Universitat de Barcelona (UB), i la Universitat Oberta de Catalunya (UOC), Associació d'Estudiants d'Enginyeries Tècniques i Superiors en Informàtica (RITSI), a més del Col·legi Oficial d'Enginyeria Tècnica en Informàtica de Catalunya (COEITC) i del Col·legi Oficial d'Enginyeria en Informàtica de Catalunya (COEINF).