Vora 200 persones participen a la Jornada de Campus Oberts per a Famílies a l'EPS (Lleida i Igualada)

Magda valls, directora de l'EPS, en la presentació del centre als assistents
El dissabte 6 d'abril, l'Escola Politècnica Superior (EPS) va viure la primera sessió de Campus Oberts per a Famílies de la Universitat de Lleida (UdL) d'aquest 2019, que inclou per primer cop totes les titulacions que la UdL ofereix al campus d'Igualada.

La xifra total de visitants ha estat de 1.511 persones, el que suposa un augment del 18,8% respecte a la mateixa sessió de l'any passat (1.271 persones). La majoria de les 515 famílies prové de fora de les comarques de Ponent (350), davant les 165 lleidatanes.

L'Escola Politècnica Superior ha rebut 186 persones en dos torns (10:00 i 12:00 hores), en concret 165 a Lleida i 21 al campus Igualada.

Aquesta jornada de campus oberts s'adreça a les famílies d'alumnat de Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Superior amb fills interessats a cursar estudis universitaris. Organitzades pel Vicerectorat d'Estudiants, la unitat d'Informació i Orientació Universitària i els mateixos centres de la UdL, la iniciativa té com a objectiu donar a conèixer l'oferta de la Universitat de Lleida. La propera jornada del 2019 tindrà lloc el 4 de maig.

Magda Valls, directora de l'Escola Politècnica Superior i representants de la direcció del centre van rebre als pares, mares i futurs alumnes i els van oferir una xerrada informativa. També va participar la Sra. Montse capell, mare d'un antic alumne de l centre va va donar als assistents una visió externa i personal de l'experiència de cursar uns estudis d'enginyeria a Lleida.

Seguidament, Susana Maza, sosts-director d’Estudiantat, Promoció i Qualitat, Marga Moltó, Secretaria Acadèmica de l’Escola, Cristian Solé, sots-director de relacions internacionals i l'estudiant del Màster en Enginyeria Industrial, Marc Garcia els van acompanyar en una visita guiada a les instal·lacions de l’EPS: Sales d’informàtica, Sala de MAC's, Taller Mecànic, Taller d’Electrònica, aules docents; i l’edifici CREA (laboratori de Mecànica, laboratori de Mecatrònica i laboratori d’Edificació) i van aclarir a tots els pares i mares assistents els dubtes i qüestions que els hi poguessin sorgir durant la Jornada.

A Igualada la Jornada de Campus Oberts de l’EPS va comptar amb la presència d'Anna Bacardit, Ajudant a Direcció al Campus Igualada, Grau Baquero, cap d'estudis de les titulacions d'enginyeria del campus, Felip Combalia, coordinador del màster en Enginyeria del Cuir, la professora Rosa Cuadros, Marian Torres, personal d'administració i serveis i la estudiant Isabella Nieto. Es van presentar les titulacions d’aquest nou campus de titularitat UdL a les persones interessades: Grau en Tècniques d’Interacció Digital, Grau en Organització Industrial i Logística i Grau en Enginyeria Química.