6a edició de la FIRST LEGO League a Igualada!

Organitzada per l'Escola Politècnica Superior al campus Igualada-UdL

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Campus Igualada UdL
Adreça:

Pla de la massa, 8

Organitza:
EPS - Campus Igualda UdL
Web:
FLL EPS
Inici:
DSC_2169 FLL Igualada. Edició 2020

L’Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) viurà el pròxim 4 de març una nova edició del torneig classificatori de la FIRST LEGO League a Igualada que, a més a més, arriba a la seva 6a edició!

L'any passat la situació sanitària encara va desaconsellar la celebració d'aquest esdeveniment  i els equips preinscrits van optar per participar en la FLL EPS Lleida en un format híbrid presencial readaptat.

Aquest cop la FLL EPS Igualada  torna al format presencial i original al campus Igualada-Universitat de Lleida.

La competició FLL EPS Igualada 2023 comptarà amb la participació de 16 equips FLL Challenge i 6 equips de FLL Explore. En total vora 200 joves de diversos col·legis i instituts de les comarques de Barcelona.

Cada temporada, per a centrar el projecte d'innovació i dissenyar els desafiaments, el programa FIRST LEGO League gira entorn de una temàtica diferent. Aquesta temporada 2022/23, la temàtica es denomina SuperPowered. Així, tot el treball dels participants anirà relacionat enguany amb l'energia i el seu cicle: generació, distribució, emmagatzematge, consum, noves fonts d'energia, etc

Tota la competició es desenvoluparà sota els pilars fonamentals de la FLL i els seus valors: celebrant el descobriment, gaudint del treball en equip i fomentant la cortesia professional.

En aquesta edició cal destacar l’esforç i la voluntat de continuar apostant per la celebració de la FLL que han mostrat en tot moment les institucions i les empreses patrocinadores i celebrar la incorporació d'un nou patrocinador de la FLL EPS Igualada: Abacus.

• Consell Social UdL
  • Vicerectorat de Cultura i Extensió Universitària de la UdL
  • Ajuntament d'Igualada
  • Abacus
  • TIC Anoia

Finalment, cal destacar que en aquesta edició necessitem comptar amb  un gran nombre de voluntaris per aconseguir que la FLL 2023 sigui un èxit! Gent entusiasta, responsable i compromesa que frueix treballant amb els més joves i que, ben segur, faran de la FLL una experiència inoblidable per als equips.