Arriba la 6a edició de la HackEPS!

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Escola Politècnica Superior - UdL
Adreça:

Campus de Cappont - Jaume II, 69

Preu:
Activitat gratuïta, prèvia inscripció
Organitza:
LleidaHack
Contacte:
Telèfon:
Email: lleidahack@gmail.com
Web:
HackEPS 2022
Inici:
Finalització:
HACKEPS22

L’Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) viurà aquest cap de setmana (26 i 27 de novembre) la 6a edició de la HackEPS, un esdeveniment on el motor principal és el desenvolupament col·laboratiu de programari en 24 hores.

Per sisè any consecutiu l'EPS, de la mà de Lleida Hack, una associació d'alumnes de l'escola creada especialment per aquest esdeveniment, acull la HACKEPS amb rècord de participants (molts d'ells, alumnes de l'escola): 150 participants, que hauran de desenvolupar un producte informàtic complet proposat per les empreses/institucions participants: Eurecat, Invelon, Intech3D, Origen Studio, Lleida.net, Group Saltó i Insdo.

Com no pot ser de cap altra manera, en aquesta edició l'EPS també llança un premi  de programació amb el nom "Josep M. Ribó", per tal de lloar la memòria del nostre recordat company, PROFESSOR d'enginyeria informàtica, de la nostra escola.

La hackathó començarà aquest dissabte 26 de novembre a les 10:00h amb l'acte de benvinguda i el llançament dels reptes a l’Auditori del Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera del campus de cappont (Jaume II, 67) i finalitzarà el diumenge 27 de novembre a les 15:00h aprox.amb el lliurament de premis al laboratori L4 de l’EPS.

A més a més, els participants podran gaudir d'un munt d'activitats lúdiques, com ara l'intercanvi de stickers, o acadèmiques com les xerrades programades a càrrec de mentors de la HackEPS:

• Dissabte, 26 de novembre a les 12.30h: "Com fer-te passar per un datacientífic: Python & Pandas" a càrrec de Paula Galluci
  • Dissabte, 26 de novembre a les 18.00h: "Introducció a Machine Learning i Deep Learning" a càrrec d'Oriol Alàs

La hackEPS però, es durà a terme principalment a les aules de la planta principal de l'EPS (0.01 a 0.05).

Us animem a visitar aquest cap de setmana, en un moment o altre, a la HackEPS i veure i viure l'activitat en primera persona!

En el transcurs de l’esdeveniment, l'accés a l'edifici romandrà obert de forma ininterrompuda per facilitar a la comunitat UdL i les persones interessades la seva visita i participació.