Conferència: "Intel·ligència artificial i envelliment, dues revolucions en paral·lel?"

A càrrec del Dr. Sergio Sayago, coordinador del grau en Enginyeria Informàtica de la Universitat de Lleida, EPS-Campus d'Igualada

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Teatre Municipal Ateneu Igualadí
Adreça:

c. Sant Pau, 9 - Igualada

Preu:
Activitat gartuïta
Organitza:
AUGA Aula d'Extensió Universitària de l'Anoia
Inici:
IA i envelliment

El dilluns 12 de febrer el Teatre Municipal Ateneu Igualadí acollirà, a partir de les 18.00 h, la ponència "Intel·ligència artificial i envelliment, dues revolucions en paral·lel?", a càrrec del Dr. Sergio Sayago, coordinador del grau en Enginyeria Informàtica de la Universitat de Lleida al Campus d'Igualada-UdL.

En aquesta xerrada es reflexionarà sobre la intel·ligència artificial, l’envelliment i la gent gran. Es discutirà la joventut de la intel·ligència artificial, la necessitat d'una nova alfabetització digital relacionada amb els algoritmes, i alguns dels reptes i oportunitats que planteja el paradigma d’interacció conversacional.