Jornada d'Orientació Universitària a l'institut d'Aran

Informació de l'esdeveniment
Lloc:
Institut d'Aran
Adreça:

Ctra. de Betren, s/n 25530 Vielha e Mijaran

Preu:
Activitat gratuïta
Organitza:
INS d'Aran i EPS
Contacte:
Telèfon: 973702705
Email: eps.sotsdirector@udl.cat
Web:
Espai Secundària
Inici:
jou 2

Dimecres, 27 de març, l'Escola politècnica Superior oferirà una jornada d'orientació universitària als alumnes de l'Institut d'Aran coordinada per la Sotsdirectora d'Estudiantat, Promoció i Qualitat de l'escola, Susana Maza.

La jornada es centrarà en una xerrada informativa sobre les possiblitats d'estudis que ofereix l'EPS i un taller a determinar.

L'activitat s'emmarca en la campanya de difusió i promoció dels estudis de Grau i Doble Grau de l'Escola Politècnica Superior que dur a terme l'escola cada any amb l'objectiu de donar a conèixer de primera mà la seva oferta formativa diferencial als nois i noies dels col·legis i instituts de les àrees directes d'influència: dobles graus internacionals, aprenentatge en anglès, modalitat de formació dual, etcètera. El passat curs acadèmic 2017-18 es van visitar més de 40 centres en el marc d'aquesta campanya.

Si voleu que participem en la vostra Jornada d'Orientació Universitària o bé voleu organitzar una visita guiada les nostres instal·lacions, ... sigui quina sigui la vostra necessitat, podeu contactar amb nosaltres (correu electrònic, WhatsApp-638 086 190, Twitter, Facebook o Instagram) i en parlem!