Alumnes de l'Institut Ronda visiten l'EPS

INSRONDA
Els alumnes de l'INS Ronda al taller d'Arduino
Ahir, dilluns 9 de març, els alumnes de l'Institut Ronda de Lleida, sota la coordinació de la Sotsdirectora d'Estudiantat, Promoció i Qualitat de l'escola, Susana Maza i en col·laboració amb el professor del grau en Arquitectura Tècnica i Edificació, José Ramon Castro, van visitar l'Escola Politècnica Superior on van rebre una xerrada informativa sobre les possibilitats d'estudis que els oferiex l'escola i van realitzar els tallers:

L'EPS compta amb un ampli Catàleg de tallers i activitats de transferència Secundària-Universitat per donar a conèixer la seva oferta formativa diferencial de Grau i Doble Grau: dobles graus internacionals, aprenentatge en anglès, modalitat de formació dual, etcètera.

Si voleu que participem en la vostra Jornada d'Orientació Universitària, organitzem algun taller o bé voleu organitzar una visita guiada les nostres instal·lacions, ... Sigui quina sigui la vostra necessitat, podeu contactar amb nosaltres (a Lleida, smaza@matematica.udl.cat i a Igualada, rosa.cuadros@udl.cat, per WhatsApp al 638 086 190, o bé a les xarxes socials Twitter, Facebook o Instagram) i en parlem!