Alumnes del Tronc Comú Industrial de Lleida visiten l'empresa IberSpa

WhatsApp Image 2022-11-29 at 16.32.24
Alumnes de l'EPS a les instal·lacions d'IberSpa

L'alumnat de la matèria d'Organització de la Producció de les titulacions de grau en Enginyeria Mecànica, Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica, i Enginyeria de l'Energia i Sostenibilitat, coordinada pel professor Javier Badia, van visitar ahir l'empresa cerverina IberSpa.

IberSpa és l'empresa líder en la fabricació d'Spas a Europa. Dissenya i fabrica spas des de 1988. Aquesta llarga trajectòria (més de 30 anys d'experiència) els permet oferir un producte amb una alta fiabilitat, que fabrica de forma centralitzada a la seva única fàbrica a Cervera.

IberSpa disposa de diversos distribuïdors a Europa que realitzen la comercialització dels seus productes a tot el món: Spas per ús públic i privat, per a exterior o interior, d'ús intensiu o ocasional, orientat al relax o com a complement de la pràctica esportiva.