El Mestre FIDE, Ferran Solé, guanyador de la 3a edició del Jaque MatEPS

Acte de lliurament del premi a l'alumne de la UdL guanyador, Mohammad Piltan

El passat dissabte 13 d'abril, l'edifici de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida va acollir la 3a edició del Jaque MatEPS, organitzat pel Consell de l'Estudiantat de l'Escola Politècnica Superior (EPS) i el Club d'Escacs Lleida, en col·laboració amb la Federació Catalana d'Escacs, Invelon Technologies, Virtual Game, Cinemes JCA i l'Escola Politècnica Superior.

El torneig es va jugar seguint el sistema suís. Va comptar amb la participació de 30 escaquistes de tots els nivells elo, ja que era obert a tots els públics (federats i no federats).

Cal destacar la cordialitat, companyonia i esportivitat viscuda durant tota la competició. Finalment, i després de 8 rondes molt intenses, vam poder conèixer als guanyadors/es, que van rebre els seus premis de la mà d'en Marc Solé, CEO d'Invelon, patrocinador principal, del Jaque MatEPS, Isaac Torres, representant del CE EPS i Magda Valls, directora de l'Escola :

• El primer premi, unes ulleres de realitat virtual de Invelon, va ser per en Ferran Solé
  • El segon premi, 4 entrades per anar als cinemes JCA, se’l va endur en Aleix Martí
  • El tercer premi va ser per a en Josep Maria Ribera, el qual també va consistir en 2 entrades per gaudir del cinema

També vam guardonar a l’alumne guanyador de la UdL: Mohammad Piltan, qui podrà gaudir d’una experiència de realitat virtual a Virtual Game. I als quarts classificats: l’Oriol Norberto i la Haizea Tornay se’ls va entregar també dues entrades pels cinemes JCA.