Estades de recerca del Dr. M. Reda Haddouche del grup de rercerca SEMB

5reda semb
El Dr. M. Reda Haddouche a l’European Laboratory for Non- Linear Spectroscopy LENS / FOTO: EPS

El Dr. M. Reda Haddouche del grup de recerca SEMB ((Sustainable Energy, Machinery and Buildings) ha realitzat una estada Erasmus+Formación a l’Instituto Nazioale Di Ricerca Metrologica (INRiM) a Torí, Itàlia. Aquest centre està especialitzat en la calibració de diferents instruments per a la mesura correcta de paràmetres termodinàmics. En la seva visita, ha pogut conèixer el que es fa en els següents laboratoris: Flow meters calibration laboratory amb el Dr. Andrea Malengo, Acoustic thermometry research laboratory amb el Dr. Roberto Gavioso i Hygrometry calibration laboratory amb l’enginyer Denis Smorgon.

Així mateix, el Dr. M. Reda Haddouche també va realitzar una altra estada de recerca a l’European Laboratory for Non- Linear Spectroscopy LENS de la Università Degli Studi a Florència, Itàlia. Aquesta estada va permetre explorar vies de col·laboració en el marc del projecte europeu PaRaMetric. El Dr. Haddouche durant la seva estada va presentar els avenços realitzats en la Radiative Cooling Technology amb els tests realitzats a la Universitat de Lleida i va participar activamenteen la campanya experimental que estava duent a terme el grup liderat pel Dr. Lorenzo Pattelli amb l’objectiu d’enfortir la col·laboració d’ambdós grups de recerca.