Èxit de participació en la Prova Cangur de Matemàtiques realitzada a l'EPS

IMG_2303

Mes de 600 estudiants d'ESO i Batxillerat de Lleida han participat en la la fase local de 21a Prova Cangur de Matemàtiques,Prova Cangur que organitza la Societat Catalana de Matemàtiques en col·laboració amb l'Institut Màrius Torres de Lleida i el departament de Matemàtica de la Universitat de Lleida.

Concretament,els centres participants han estat:

Jesuïtes Lleida - Claver
Col·legi Santa Ana
La Salle
Col·legi Maristes Montserrat

Les proves Cangur són una activitat que es marca com a objectiu estimular i motivar l'aprenentatge de les matemàtiques a través dels problemes. Consisteix en una prova de reptes matemàtics, de dificultat creixent i de resposta tancada.

Els enunciats els prepara, en una reunió internacional,  l'associació Le Kangourou sans Frontières, on Catalunya hi participa com a nació i actualment ostenta, per elecció, un dels càrrecs de l'equip directiu de l'associació.

Els participants i les participants d'arreu d'Europa i d'altres països del món es plantegen els mateixos problemes i tenen un temps d'una hora i un quart per resoldre'ls.

Com a activitats complementaries a la jornada,  l'EPS ha programat diversos tallers i visites guiades amb l'objectiu de donar a conèixer l'Escola i els estudis que s'hi imparteixen.

Imatges