IASO i Hiberus, participen a l'EPS Company Corner

Setmana del 13 al 19 de març

Us esperem la setmana del 20 al 27 de mnarç en dues noves edicions de l'EPS Company Corner . Boosting professional skills:

• Dimarts, 21 de març: Rigual

Aquesta setmana l'Escola Politècnica Superior (EPS) en el marc de l'activitat EPS Company Corner. Boosting professional skills, ha rebut la visita de dues empreses: IASO i Hiberus Tecnologia

EPS Company Corner és un espai, físic i temporal, per tal que les empreses i els estudiants es trobin, es coneguin i comparteixin informació respecte a oportunitats laborals, possibilitats de realitzar el Treball Final de Grau (TFG) o el Treball Final de Màster (TFM) a l'empresa, realitzar les Pràctiques Tutelades o Pràctiques Extracurriculars a l'empresa, cursar Formació Dual, si s'escau o simplement deixar el Currículum Vitae, etcètera.

IASO, es una empresa líder en arquitectura tèxtil de façanes tèxtils, cobertes ETFE i estructures tensades, en protecció solar i en seguretat per a piscines. L'equip humà de IASO compta amb els millors professionals, 250 empleats que atenen de manera personalitzada als seus clients per adaptar-se al 100% de les seves necessitats creant projectes integrals de principi a fi: són dissenyadors, fabricants i instal·ladors.La seva trajectòria ha traspassat fronteres i, avui en dia, exporten a més de 40 països.

Hiberus Tecnologia és una de les principals companyies de tecnologia espanyoles. Especialitzats en serveis de consultoria de negoci, desenvolupament tecnològic, transformació digital i outsourcing. Presten serveis a organitzacions públiques i privades a les quals ajuden a satisfer les seves necessitats de negoci.

Compta amb més de 1.500 treballadors en plantilla i al final de l'any 2020 facturaven més de 60M€. Tenen oficines a Madrid, Barcelona, Saragossa, Bilbao, Sevilla, Valladolid, Logronyo, Pamplona, Vitòria, València, Osca, Almeria, Sòria, València, Alacant, Granada, Palma, Buenos Aires, Mèxic DF, Bucarest, Londres, Berlín i Miami. Des d'aquestes oficines presten serveis a més de 2.000 clients

Aquesta estructura, al costat d'un model basat en la hiperespecializació TIC i l'excel·lència en el servei, han permès convertir-se en una de les 10 principals companyies de tecnologia espanyoles. A més, han estat l'empresa tecnològica de més de 400 treballadors que més creixement orgànic va tenir en 2020.