Inici del període de matrícula als cursos de la Universitat d'Estiu de la UdL 2023

OFICINA DE LA UNIVERSITAT D'ESTIU

Campus de Cappont
Edifici Polivalent
C/ Jaume II, 71, planta baixa
E-25001 Lleida

estiu@udl.cat

La Universitat d'Estiu de la Universitat de Lleida celebra la 30a edició !!

El termini per realitzar les inscripcions als cursos s'obre el dia 17 de maig

Les inscripcions és realitzaran únicament per correu electrònic (estiu@udl.cat) mitjançant la butlleta d'inscripció.

La matrícula als cursos de la Universitat d'Estiu romandrà oberta fins a la data d'inici de cada curs.

La Universitat d'Estiu us ofereix una cinquantena de cursos. Des de l'EPS us oferim un llistat de cursos coordinats i/o impartits pel nostre personal docent i investigador:

Crear Webs Usables i Accessibles amb un Gestor de Continguts (Wordpress) (20 h / 2 ECTS)

Coordinació: Afra Pascual Almenara (Departament d’Enginyeria Informàtica i Disseny Digital de la UdL)

Equip docent: Cristina Menduiña Palma (Ajuntament d’Oslo) i Afra Pascual Almenara (UdL)

From Zero to Hero: Curs d’Aprenentatge de Python (20 h / 2 ECTS)

Coordinació: Jordi Planes Cid (Departament d’Enginyeria Informàtica i Disseny Digital de la UdL)

Equip docent: Alba Lamas Prieto (Bluetab, an IBM Company i UdL) i Jordi Onrubia Palacios (Eurecat - Centre Tecnològic de Catalunya i UdL)

Docker, Plataforma de Programari per Crear, Provar i Desplegar Aplicacions Ràpidament (30 h / 3 ECTS)

Coordinació: Josep Conde Colom (Departament de Matemàtica de la UdL)

Equip docent: Núria Conde Pueyo (Universitat Pompeu Fabra) i Esteban Martín Giménez (SEAT CODE)

Impressió 3D: Tècniques i Materials (20 h / 2 ECTS)

Coordinació: Jordi Palacín Roca (Departament d'Enginyeria Industrial i de l'Edificació, UdL)