Jordi Gené Mola guanya el Premi Extraordinari de Doctorat, curs 2019-20

en l'àmbit de l'Enginyeria Agronòmica

file-20200117-118319-vstsxu
Jordi Gené Mola

El Dr. Jordi Gené Mola ha estat premiat amb el Premi Extraordinari de Doctorat (curs 2019/2020) de la UdL en l'àmbit de l'Enginyeria Agronòmica.

La convocatòria dels Premis Extraordinaris de Doctorat és aprovada pel Comitè de Direcció de l'Escola de Doctorat i està adreçada a doctors o doctores que hagin obtingut Menció Cum Laude en la defensa de la tesi en l'any acadèmic que determina la convocatòria. Els premis són valorats per un jurat designat per a cada àmbit i convocatòria, resolts pel Comitè de Direcció de l'Escola de Doctorat i ratificats pel Consell de Govern de la UdL.

El Dr. Jordi Gené Mola ha estat guardonat per la seva tesi, Fruit detection and 3D location using optical sensorsand computer vision realitzada sota la direcció del Dr. Eduard Gregorio López i el Dr. Joan Ramon Rosell Polo.

En Jordi Gené va cursar tots els seus estudis a l'Escola Politècnica Superior, amb els estudis d'Enginyeria Tècnica Industrial, especialitat Mecànica el curs 2013-14, on aconseguir una beca AGAUR d'excel·lència acadèmica per mobilitat internacional, el premi extraordinari d'enginyeria tècnica industrial i el premi Enginy del Col·legi d'Enginyers Tècnics Industrials de Lleida.

A continuació va realitzar el Màster en Enginyeria Industrial en el curs 2016-17 i aconseguir el premi extraordinari de màster i el premi Enginyers del Col·legi d'Enginyers Industrials de Catalunya.

Finalment va cursar el seu doctorat, a partir del curs 2020-21 també a l'EPS amb ajut FPU, compaginant-ho amb la docència al grau en Enginyeria Mecànica, al Grau en Enginyeria de l'Energia i Sostenibilitat i al Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica i cursant simultàniament el Master in Computer Vision a la Universitat Autònoma de Barcelona.

Actualment continua treballant a l'EPS com a investigador postdoctoral.

El llistat complet de Premis Extraordinaris de Doctorat del cujrs 2019-20 és el següent:

Àmbit de Ciències Experimentals

Dra. Sandra de la Fuente Ruiz
Títol de la Tesi: Development of new therapeutic strategies for Spinal Muscular Atrophy

Àmbit de Medicina i Cirurgia

Dra. Carolina López Cano
Títol de la Tesi: Nuevas perspectivas en la diabetes mellitus tipo 2: buscando marcadores de lesión pulmonar, hipoxia nocturna, hiperactivación simpática durante el sueño y cronodisrupción

Dra. Minerva Granado Casas
Títol de la Tesi: Adherencia a la Dieta Mediterránea y resultados percibidos por el paciente en la diabetes autoinmune

Àmbit d’Enginyeria Agronòmica

Dr. Jordi Gené Mola
Títol de la Tesi: Fruit detection and 3D location using optical sensors and computer vision