L’EPS present a Intangible, el nou festival d’art i tecnologia de Lleida

intangible 1
Presentació Intangible FOTO: Ajuntament de Lleida

Els professors Rosa M. Gil, Ferran Lega i Kepa Landa, així com alumnes del Grau en Disseny Digital i Tecnologies Creatives de l’Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) participaran en l’organització i la realització de la primera edició d’Intangible, un nou festival cultural i audiovisual que es realitzarà a Lleida entre el 27 d’octubre i el 6 de novembre i que explorarà les relacions entre l’art i la tecnologia.

Organitzat per la Paeria, l’esdeveniment es durà a terme en diferents espais de la capital de Ponent, com el CaixaForum, el Museu Morera, l’Auditori o la Universitat de Lleida (UdL), entre altres. Un projecte -per a tot tipus de públic i edats, tant presencial com a distància- amb voluntat de difondre, promoure i aprofundir en l’acte creatiu, l’art, la cultura i la tecnologia reunint propostes i activitats d’àmbit local, nacional i internacional.

Es tracta d’instal·lacions artístiques, projeccions urbanes amb videomapping, actuacions en viu audiovisuals, conferències i tallers tindran lloc al voltant de temes variats com l'acte creatiu, l'ètica a la informàtica, els videojocs, les xarxes socials, la intel·ligència artificial, l'algoritme en l'àmbit creatiu, els NFT, el tractament dels sons, la càmera fosca o l’ús de drons.

Els alumnes del grau de Disseny Digital i Tecnologies Creatives, Violeta Prim, Ionander Terrero, Víctor Ortiz, Marina Also, Sandra Camacho i Àgueda Camarasa, van realitzar, el passat mes de juliol, un taller de videomapping on es va crear part del contingut que formarà part del videomapping públic que es realitzarà durant el mes de novembre de 2022 a la ciutat de Lleida en el marc del festival.