L'EPS realitza un taller de Resistència de materials a l'Institut La Mitjana

ínmjgmjghdex
J.R. Castro i J. Gasia realitzant el Taller de Resistència de materials

Avui divendres 12 d'abril, l'Escola politècnica Superior (EPS) ha realitzat un Taller de Resistència de materials als alumnes de l'Institut La Mitjana de Lleida, a càrrec dels professors de l'EPS Josep R. Castro i Josep Gasia, sota la coordinació de la Sotsdirectora d'Estudiantat, Promoció i Qualitat de l'escola, Susana Maza.

El taller es va adreçar als alumnes de quart curs d'ESO amb l'objectiu de millorar en l'estudiant la comprensió del concepte de resistència de materials abans d'enfrontar aspectes superiors com la teoria d'estructures i el càlcul d'estructures de formigó, acer o fusta. La resistència de materials és una disciplina que tracta el comportament dels objectes sota l'acció de tensions i deformacions. S'estudien els mètodes per calcular tensions en membres estructurals (com bigues, columnes, etc.) i, d'aquesta manera, poder predir com es comportarà l'estructura sota càrregues i com serà de susceptible a fallar tenint en compte les propietats del material.

Aquesta activitat s’emmarca en el marc del conveni de col·laboració “SINERGIA” que es duu a terme entre ambdues institucions i en la campanya de difusió i promoció dels estudis de Grau i Doble Grau de l'Escola Politècnica Superior que dur a terme l'escola cada any amb l'objectiu de donar a conèixer de primera mà la seva oferta formativa diferencial als nois i noies dels col·legis i instituts de les àrees directes d'influència.

Si voleu que participem en la vostra Jornada d'Orientació Universitària o bé voleu organitzar una visita guiada les nostres instal·lacions, ... Sigui quina sigui la vostra necessitat, podeu contactar amb nosaltres (e-mail, WhatsApp-638 086 190, Twitter, Facebook o Instagram) i en parlem!