Magda Valls Marsal, reelegida com a directora de l'Escola Politècnica Superior

Isaac Garcia Rodríguez, reelegit com a director del departament de Matemàtica i Gabriel Pérez Luque, elegit director del nou departament d'Enginyeria Industrial i de l'Edificació

Passat el termini de proclamació provisional de resultats de les eleccions a direccions del Centre i dels departaments adscrits a l'Escola, la Comissió Electoral de l'EPS ha acordat la proclamació definitiva dels resultats.

Magda Valls Marsal ha estat reelegida com a directora de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida per la Junta d’Escola, en l’elecció duta a terme el passat 27 de gener.

La resta del seu equip el formen:

• Margarita Moltó Aribau, com a Secretària Acadèmica.
  • Josep Lluís Lérida Monsó, com a cap d’Estudis de les titulacions TIC de Lleida.
  • José S. Millán Gómez, com a cap d’Estudis de les titulacions d’Enginyeria Industrial i de l'Edificació de Lleida.
  • Adela Pagès Bernaus, com a cap d’Estudis de les titulacions del Campus Igualada-UdL.
  • Susana Maza Sabido, com a sotsdirectora d'Estudiantat i Promoció.
  • Álvaro de Gracia Cuesta, com a sotsdirector de Relacions Internacionals.
  • Grau Baquero Armans, com a sotsdirector EPS al Campus Igualada-UdL.

Així mateix, el dia 27 de gener també es van dur a terme les eleccions a les direccions dels departaments adscrits a l’EPS, essent els resultats definitius:

• Departament de Matemàtica: Isaac Garcia Rodríguez
  • Departament d'Enginyeria Industrial i de l’Edificació: Gabriel Pérez Luque
  • Departament d’Enginyeria Informàtica i Disseny Digital: