PMP Cases Prêt-à-porter, Minsait-Indra i Ilerna Online, participen a l'EPS Company Corner

Setmana del 27 de febrer al 3 de març

Propers EPS Company Corner:

• 7 de març > FIBRIN
  • 8 de març > LEVEL4

Aquesta setmana l'Escola Politècnica Superior (EPS) en el marc de l'activitat EPS Company Corner. Boosting professional skills, ha rebut la visita de tres empreses: PMP Prêt-à-Porter, Minsait by Indra i Ilerna Online.

EPS Company Corner és un espai, físic i temporal, per tal que les empreses i els estudiants es trobin, es coneguin i comparteixin informació respecte a oportunitats laborals, possibilitats de realitzar el Treball Final de Grau (TFG) o el Treball Final de Màster (TFM) a l'empresa, realitzar les Pràctiques Tutelades o Pràctiques Extracurriculars a l'empresa, cursar Formació Dual, si s'escau o simplement deixar el Currículum Vitae, etcètera.

PMP Cases Prêt-à-porter. Amb més de 75 anys d’experiència dins la construcció amb formigó. 15 anys desenvolupant un sistema constructiu únic.

La Montse Pujol lidera amb passió l’equip i la companyia PMP Prêt-à-porter cases. Forjant els seus inicis en el sector industrial dins de l’empresa familiar i després d’una dilatada experiència en l’àmbit de la construcció amb mètode tradicional, l’any 2006 realitza la construcció prefabricada de la primera llar bioclimàtica a Espanya: la casa kyoto, guanyadora de diversos premis i reconeixements.

És a partir d’aleshores, que decideix estudiar i aplicar un sistema constructiu industrialitzat als habitatges, creant un mètode propi i essent pioners en una nova manera d’entendre la construcció i l’hàbitat.

Minsait-Indra és una de les principals companyies globals de tecnologia i consultoria i el soci tecnològic per a les operacions clau dels negocis dels seus clients a tot el món. És un proveïdor líder mundial de solucions pròpies en segments específics dels mercats de Transport i Defensa, i l'empresa líder en consultoria de transformació digital i Tecnologies de la Informació a Espanya i Llatinoamèrica a través de la seva filial Minsait.

El seu model de negoci està basat en una oferta integral de productes propis, amb un enfocament end-to-end, d'alt valor i amb un elevat component d'innovació. En l'exercici 2020, Indra va tenir uns ingressos de 3.043 milions d'euros, prop de 48.000 empleats, presència local en 46 països i operacions comercials en més de 140 països.

ILERNA Online és un centre d'FP referent a Espanya en formació presencial i a distància.

Es va fundar en 2012 com a projecte global de les dues grans marques Acadèmia Tècnica i Els Heures (Lleida), centres amb més de 50 anys de trajectòria en el sector educatiu. Fruit d'aquesta unió, va néixer el centre presencial ILERNA Lleida.

Amb l'auge de les noves tecnologies i l'elevada demanda de la formació a distància, ILERNA va detectar la necessitat d'oferir FP en aquest nou format. Va ser així quan en 2014 neix ILERNA Online, centre que s'ha convertit en el líder de l'e-learning a Espanya.