Rodi Motor Services presenta als alumnes de l'EPS la 3a edició del programa formatiu RodiBeca't

Sergi Balagueró en la sessió informativa de RodiBeca't

El curs acadèmic 2022-23, Rodi Motor Services va iniciar una col·laboració de beca per a dos estudiants del doble Grau d'Enginyeria Informàtica i Administració i Empreses (GEIADE) de l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL): RODIBECA'T, i per al pròxim curs  2024-25 torna a oferir-les!

En la reunió informativa realitzada el dijous 18 d'abril a la sala de Graus de l'EPS es va presentar la 3a edició del programa formatiu RODIBECA'T adreçat a 2 alumnes del GEIADE en base a les següents condicions:

• pagament del 50% de l'import de les matrícules de 4t i 5è curs (incloent el TFG i excloent les assignatures repetides).
  • pràctiques curriculars remunerades fins a dos cursos en els projectes Digitalització Rodi i Training 360 graus
  • treball de final de grau en algun dels projectes de la companyia
  • possibilitat de realitzar-hi pràctiques extracurriculars
  • possibilitat d'acollir-los en formació dual en cas que cursessin el màster d'Enginyeria Informàtica de l'EPS
  • posterior incorporació a l'empresa, si ambdós parts hi estan interessades.

Durant la seua estada a l'empresa, seran tutoritzats per Sergi Balagueró, antic alumne del DGGEIADE i treballador de Rodi.

També et pot interessar ...

Rodi Motor Services i l'EPS presenten les beques RodiBeca't. L'empresa 'esponsoritzarà' dos estudiants de l'EPS amb part de la matrícula, pràctiques remunerades i possibilitat d'incorporar-se a l'empresa