Un Dia Més, el magazín matinal d'UA1 Lleida Ràdio, entrevista a Magda Valls

Podeu escoltar l'entrevista en aquest ennlaç:

El magazín matinal d'UA1 Lleida Ràdio, dirigit per Jordi Sebastià on es tracta a fons diàriament tota la informació de Lleida i comarques ha entrevistat aquest amtí a la directora de l'Escola Politècnica Superior (EPS), Magda Valls arran de la prepararció de la Jornada de Portes Obertes que es realitzarà a la UdL el pròxim dissabte 22 d'abril.

Una activitat està adreçada a estudiants i famílies d'arreu que vulguin conèixer el detall de les titulacions que ofereix el centre, tant a Lleida com a Igualada, i de la que encara estra oberta la inscripció

La jornada s'organitzarà a Lleida en dos torns, a les 9.30 h i a les 11.30 h i a Igualñada en un únic torn a les 10.00 h. En ella es donaran a conèixer les instal·lacions de l'EPS, el seu funcionament i l'oferta educativa. Alhora, els visitants podran conèixer de primera mà alguns dels professors i també alumnes que hi estan estudiant, tal com explica la directora de l'EPS, Magda Valls.