Un projecte de Robòtica del GREA Innovació Concurrent, elegit pel Programa RecerCaixa

DSC05782

El projecte liderat pel professor Jordi Palacín de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida (EPS - UdL) rebrà prop de 78.000 euros del programa RecerCaixa, en ser un dels 26 treballs que han estat elegits en la convocatòria d'aquest programa per al 2013, al qual es van presentar 362 projectes .

El projecte, que es desenvoluparà al llarg dels dos pròxims anys , preten donar resposta a problemes i reptes de la societat actual. En concret , el treball proposat pel grup de Robòtica del Grup de Recerca GREA Innovació Concurrent de l'EPS, es centra en la "Millora de l'autonomia individual d'una persona amb discapacitat mitjançant la incorporació a la llar d'un Assistent Personal Robòtic d'alta mobilitat".

Àrea de Comunicació - Oficina de Premsa UdL

Premsa