L'institut Samuel Gili i Gaya participa en un taller de Mecatrònica

Escola Politècnica Superior
Inici:
jou 2

Dimecres 29 de gener, l'Escola politècnica Superior (EPS) oferirà la realitazció d'un taller de Mecatrònica als alumnes de 4t curs d'ESO de l'Instituit Samuel Gili y Gaya de Lleida, coordinada per la Sotsdirectora d'Estudiantat, Promoció i Qualitat de l'escola, Susana Maza.

En concret l'alumnat del Gili y Gaya podran gaudir del taller:

El taller es divideix en dues parts: Màquines Elèctriques, on es fa una revisió de conceptes elèctrics bàsics: diferència entre CC i CA, entre monofàsica i trifàsica, classificació de les màquines elèctriques, etc. i una segona part de Sistemes Oleohidràulics on es presenten els elements que formen part d’un sistema oleohidràulic i com es transforma l’energia.

Aquesta activitat s’emmarca en el marc del conveni de col·laboració “SINERGIA” que es duu a terme entre ambdues institucions sota un pla d'impuls de les vocacions científiques i tecnològiques de l'EPS que es plasma en l'organització i/o participació en diverses activitats adreçades als alumnes de secundària, batxillerat i cicles formatius de les seves zones d'influència: la província de Lleida, les comarques de la franja i, des del curs acadèmic 2018-19, també la província de Barcelona, gràcies a la titularitat del Campus Universitari Igualada-UdL, un campus que la Universitat de Lleida té a la ciutat d'Igualada.