Josep Valera Serra (Parlament de Catalunya) i Montserrat Mínguez García (Ajuntament de Lleida)

 Descarregar Pdf

Promocions

  • XII d'Enginyeria Tècnica en Informàtica de Gestió
  • XII d'Enginyeria Tècnica en Informàtica de Sistemes
  • V d'Enginyeria Tècnica Industrial, especialitat en Mecànica

Padrí de les promocions

Montserrat Mínguez García, regidora d'Hisenda, Administració Oberta i Joventut de l'Ajuntament de Lleida

Captura de pantalla 2025-11-27 134738

Montse Mínguez i García  va néixer a Lleida el 1976.

Llicenciada en Administració i Direcció d'Empreses per la Universitat Rovira i Virgili i màster en Comptabilitat, Auditoria i Control de Gestió per la UdL.

Membre del PSC, va iniciar la seva trajectòria política com a regidora a l'Ajuntament de Lleida el 2003, on va exercir com a segona i després primera tinenta d'alcaldia durant el mandat d'Àngel Ros.

Professora associada de Macroeconomia, Economia del Sector Públic i Econometria I y II a la Universitat de Lleida

Josep Valera Serra, catedràtic de matemàtiques i representant al Parlament de Catalunya

Captura de pantalla 2025-11-27 134929

Josep Varela i Serra naix A Besalú EL 1943

Catedràtic de Matemàtiques d'Ensenyament Mitjà. Ha estat membre de la Junta Directiva d'Òmnium Cultural (1980-1986). És soci del Centre Excursionista de Lleida, de l'Ateneu Popular de Ponent, de la Unió Esportiva Lleida i del Club Natació Lleida.

En 1980 ingressà a CDC, ha estat Delegat de Cultura de la província de Lleida (1981) i delegat d'ensenyament de la província de Lleida (1981-1992).

Ha estat portaveu de CiU a la paeria de Lleida de 1991 a 1999, diputat al Parlament de Catalunya a les eleccions de 1992 i senador per la província de Lleida a les eleccions generals espanyoles de 1996 i 2000.

Des de l'any 2000 es dedica a l'ensenyament com a professor de matemàtiques. El 2004 va tornar a treballar a l'institut IES Gili i Gaya de Lleida a secundària, on ja hi havia fet classes i havia estat director abans de ser Delegat d'Ensenyament.

Multimèdia i documentació

   Darrera modificació: