GRIHO: Premi a la millor contribució a TecnoNEET 2010

Els dies 16, 17 i 18 de setembre de 2010 es va celebrar a Múrcia el Congrés Nacional de Tecnologia Educativa i Atenció a la Diversitat – 25 anys d’Integració a Espanya (TecnoNEEt 2010).

Més de 1000 congressistes d’Espanya i Llatinoamèrica van participar en el congrés aportant les seves experiències d’integració escolar i participant en els diferents tallers.

L’organització del Congrés TecnoNEEt 2010 va convocar els Premis als millors treballs lliures presentats al Congrés amb l’objectiu de incrementar l’estímul dels congressistes participants i assegurar el manteniment i millora en la línia de qualitat existent de les propostes que es presenten.

En la modalitat de treball lliure en format comunicació (Modalitat A) es va seleccionar l’article “Guies de contingut digital accessible” realitzat per Afra Pascual, Mireia Ribera, Llúcia Masip, Toni Granollers i Juan Miguel López del Grup GRIHO de la Universitat de Lleida per ser la comunicació més ben valorada pel comitè científic del congrés.

Darrera modificació: