Ariadna Carrobé i Cedric Ortiz, reben el Premi a la Creativitat per a Joves 2021 atorgat pel EIC

premi eic
Ariadna Carrobé i Cedric Ortiz amb el president de l'EIC de la demarcació de Lleida, Guillem Boira

Ahir, Ariadna Carrobé i Cedric Ortiz, titulats del Màster en Enginyeria Industrial per l'Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida van rebre de mans del Molt Honorable Senyor Pere Aragonés, President de la Generalitat de Catalunya, el Premi a la Creativitat per a Joves 2021 atorgat pel Col·legi d'Enginyers Industrials de Catalunya en reconeixement als més joves del col·lectiu.

Excepcionalment, per la Diada 2021 es van atorgar els premis creativitat corresponents a dos cursos acadèmics; Per tant, enguany han rebut aquesta distinció els set millors treballs finals de Màster dels cursos 2018/19 i 2019/20.

Els treballs aspirants als Premis han d’haver estat seleccionats i proposats pels òrgans directius de les escoles on s’estudien actualment Màsters d’enginyeria, i havien d’haver estat defensats durant el curs acadèmic (2018-2019) i el curs acadèmic (2019-2020).

Ariadna Carrobé Montalvo, va presentar el seu Treball Final de Màster el 12 de setembre de 2019: El treball “Thermal Behaviour on an earthbag building in mediterranean continental climate” el van codirigir les professores Lídia Rincón i Íngrid Martorell.

L’Ariadna Carrobé ja va guanyar amb aquest treball el Premi Enginyers 2019 i el Premi extraordinari de graus i màsters UdL corresponents al curs 2018-19.

Per la seva banda, Cedric Ortiz Pena va presentar el seu TFM el passat 28 d’octubre de 2020. El treball “Optimización de un elevador de cangilones” va ser dirigit per professor Miquel Nogués.

En Cedric Ortiz ja va guanyar, amb aquest treball, el Premi Enginyers 2020