L'EPS ofereix una xerrada d'orientació universitària als alumnes del Col·legi Episcopal de Lleida

Divendres passat, el sotsdirector d'Estudiantat, Promoció i Qualitat de l'Escola, el Sr. Gabriel Pérez va oferir una xerrada d'orientació universitària a una trentena d'alumnes de 2n curs de batxillerat científic i tecnològic del Col·legi Episcopal de Lleida. En la xerrada també hi va participar el professor del centre i professor associat de l'EPS, Salvador Sol.

La xerrada s'emmarca en la campanya de difusió dels estudis de Grau i Doble Grau de l'Escola Politècnica Superior que dur a terme l'escola cada any amb l'objectiu de donar a conèixer de primera mà la seva oferta formativa diferencial als nois i noies dels col·legis i instituts de les comarques de Ponent, la Franja i el Pirineu: dobles graus internacionals, aprenentatge en anglès, modalitat de formació dual, etcètera. El passat curs acadèmic 2017-18 es van visitar més de 40 centres en el marc d'aquesta campanya.

Si voleu que participem en la vostra Jornada d'Orientació Universitària, voleu que vinguem al vostre centre a fer una xerrada informativa de la nostra oferta docent, o bé voleu organitzar una visita guiada les nostres instal·lacions, ... sigui quina sigui la vostra necessitat podeu contactar amb nosaltres i en parlem: