Preinscripció oberta als Màsters de l'EPS

1r termini de preinscripció: fins al 5 de juliol DE 2024

La preinscripció s'haurà de realizar por Internet: http://www.udl.cat/ca/estudis/poficials_preinscripcio/

PRIMER TERMINI

• Preinscripció: de l'1 de març al 5 julioL del 2024
  • Resolució: 23 de juliol del 2024
  • MatrÍcula: 29 i 30 de juliol del 2024
  • Modificacions de matrícula: 3 i 4 d'octubre del 2024

Els màsters oficials que ofereix l'Escola Politècnica Superior per al curs 2024-25 amb preinscripció oberta són:

MÀSTER EN ENGINYERIA INFORMÀTICA

El Màster en Enginyeria Informàtica és un màster professionalitzador que proporciona als estudiants les competències i habilitats per exercir la professió d'Enginyer Informàtic.

El Màster en Enginyeria Informàtica apropa als alumnes de forma totalment pràctica a les metodologies i tecnologies més innovadores en els diferents àmbits de la informàtica, al mateix temps que els prepararà per integrar-se en grans projectes informàtics així com dirigir-los, coordinar-los i planificar-los. Així mateix, els complements formatius del Màster proporcionen als nostres estudiants fonaments científics i tecnològics sòlids que els capaciten per al desenvolupament d'activitats d'R+D+I.

El Màster en Enginyeria Informàtica disposa del segell de qualitat internacional Euro-Inf. El segell Euro-Inf és un segell de qualitat respecte al grau i el màster en enginyeria informàtica, avaluat segons una sèrie d'estàndards definits, d'acord amb els principis de qualitat, rellevància, transparència, reconeixement i mobilitat contemplats al Espai Europeu d'Educació Superior segons la prestigiosa associació europea EQANIE (European Quality Assurance Network for Informatics Education).

El màster en Enginyeria Informàtica de l’EPS també es pot cursar en Modalitat de Formació dual. La formació dual permet compaginar l’adquisició de coneixements acadèmics a la universitat, amb la formació en empresa amb contracte laboral.

MÀSTER EN ENGINYERIA INDUSTRIAL

El màster en enginyeria industrial habilita per a l’exercici de la professió d’enginyer industrial, que proporciona les competències pròpies d’aquesta professió i les que permeten també un enfocament cap a la investigació per la realització d’una tesi doctoral.

Ofereix una formació pluridisciplinar abordant àrees com l’enginyeria mecànica, la gestió de la fabricació, l’electricitat, l’electrònica, els nous materials, l’energia i el medi ambient, la bioenginyeria, la construcció industrial, l’organització i direcció d’empreses, etc.

Des del punt de vista docent, s'aposta per l'avaluació continuada, les metodologies pedagògiques actives i l'orientació professionalitzadora, alhora que s'inicia l'alumnat en la recerca (treball de fi de màster). Un avantatge notori és la coordinació dels programes de les diferents matèries, per garantir una sèrie de coneixements bàsics i evitar-ne la duplicitat.

D’altra banda, el Màster en Enginyeria Industrial disposa del segell de qualitat internacional  Eur-ACE. El Segell Eur -ACE d'Enginyeria és un certificat concedit per una agència autoritzada per European Network per a l'Accreditation of Engineering Education (ENAEE) que avala que un programa formatiu d'Enginyeria de nivell de Grau o Màster compleix els estàndards internacionals, establerts per persones acadèmiques i professionals que col·laboren amb aquesta agència.

El màster en Enginyeria Industrial de l’EPS es pot cursar en la Modalitat de Formació dual. La formació dual permet compaginar l’adquisició de coneixements acadèmics a la universitat, amb la formació en empresa amb contracte laboral.

MÀSTER EN ENGINYERIA DEL CUIR

El Màster universitari en Enginyeria del Cuir té com a finalitat que els seus estudiants adquireixin una formació avançada multidisciplinària així com les habilitats necessàries, orientades a la formació de professionals que contribueixin a la competitivitat, sostenibilitat i innovació de les activitats relacionades amb les indústries d'adoberia i annexes a nivell mundial.

A aquest Màster s'accedeix després d'haver cursat els estudis de grau o qualsevol títol universitari oficial. El Màster universitari en Enginyeria del Cuir està especialment dissenyat per satisfer la creixent demanda que les empreses tant nacionals com internacionals tenen en els principals àmbits que abasta el seu coneixement: Indústria de l'adobament, principals divisions especialitzades del sector químic, eco innovació i sostenibilitat de processos, gestió de la qualitat de producte manufacturat en els principals mercats del cuir (automoció, aeronàutic, calçat).

Vine a l'Escola Politècnica Superior a estudiar una titulació actual, imprescindible per assolir els reptes de la societat del segle XXI i amb una altíssima demanda laboral:

• Perquè El Campus Universitari d’Igualada és un centre de referència arreu del món
  • Perquè ofereix aquests estudis únics a Europa: el màster universitari en Enginyeria del Cuir.
  • Perquè es tracta d'una oferta formativa molt lligada a les necessitats d’ocupació professional del territori, així mateix, fidel a la llarga trajectòria que posiciona Igualada com una de les ciutats capdavanteres en l’estudi de l’Enginyeria, com a resultat dels més de seixanta anys dedicats a l’ensenyament de l’Escola d’Enginyeria d’Igualada.

AJUTS

Us recordem que resta oberta la convocatòria dels Ajuts per la Promoció de l'Excel·lència als Màsters de l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) per al curs 2024-25.