Premi Caixa d’Enginyers

Bases de la convocatòria

La Caixa d’Enginyers i l'Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) convoquen el premi al millor Treball de Final de Grau/Màster de les titulacions de l’Escola Politècnica Superior realitzades en l’àmbit de la mobilitat internacional.

Els objectius d'aquest premi són els següents:

Estimular la confecció de Treballs de Final de Grau/Màster d'alt nivell en l’àmbit de la mobilitat internacional.

Donar a conèixer els projectes i nivell dels alumnes de l'EPS en l’àmbit internacional.

Reforçar els vincles i interacció de l'EPS amb les diferents universitats partners que participen en els programes de mobilitat de la UdL.

Participants

Poden participar en aquest premi tots els estudiants de l’Escola Politècnica Superior de la UdL, que hagin realitzat, presentat i aprovat el Treball de Final de Grau/Màster durant el curs acadèmic corresponent en l’àmbit de la mobilitat internacional.

Premis

S'estableix un premi dotat amb 1.000 €.

Documentació

Els estudiants que vulguin optar al premi han de fer arribar la documentació requerida a continuació enviant un correu electrònic a eps.internacional@udl.cat possant a l’assumpte Premi Caixa Enginyers:

• Una còpia digital del treball en format PDF mitjançant qualsevol de les plataformes d’emmagatzematge al núvol existents (Dropbox, OneDrive, Google Drive, Box, Icloud Drive, ...) per enviar-lo mitjançant un enllaç de descàrrega.

Terminis

S'informarà puntualment en cada una de les convocatòries

Jurat

El jurat estarà format per un coordinador de màster, un de grau i el sots-director de Relacions Internacionals actuant com a membre de la direcció de l'EPS i que realitzarà les funcions de secretari.

Veredicte

El concurs es regirà d'acord amb les bases de la convocatòria.

El jurat disposarà dels resums dels Treballs de Final de Grau/Màster presentats per fer una primera selecció.

El jurat desestimarà els resums corresponents a Treballs de Final de Grau/Màster que no hagin estat avaluats i aprovats.

La valoració dels treballs es farà atenent als següents criteris:

Nivell tecnològic i científic

Possibilitats d'aplicació real i/o explotació comercial

Estudi de costos i de viabilitat econòmica de la seva implementació i explotació

Col·laboració durant la confecció del projecte amb empreses del sector.

El jurat podrà declarar desert el premi.

El veredicte del jurat serà inapel·lable.

La participació en el concurs suposa l'acceptació d'aquestes bases.

Difusió dels treballs

La Caixa d’Enginyers i l'EPS es reserven el dret de difondre els resums dels treballs que participin en el concurs.

La difusió d'aquests resums no generarà en cap cas ingressos en concepte de drets d'autor.

Darrera modificació: